Dansk monter på fastighetsmässa i Cannes blir mindre nästa år – Region Hovedstaden drar sig ur
Den danska montern på fastighetsmässan Mipim i Cannes blir mindre nästa år. Region Hovedstaden drar sig ur samarbetet på grund av det danska lagförslaget om att flytta regionernas näringslivsfrämjande uppdrag till kommunerna och nya tvärkommunala ehrvervshuse. Det skriver Estate Media. Intresseorganisationen Byggesocietetet, som tog över arbetet med att organisera den danska montern på fastighetsmässan Mipim förra …
